måndag, maj 21, 2012

Rumpan Rund å Go :-)

Idag cyklade jag till Norsjö, när barnen skulle hämtas på dagis.
Elliott fick sitta i sin bilstol/babyskydd i Cargo-lådan + att jag klämde ner Kellys cykel bredvid den.

Hämtade barnen på dagis (Kate bakom mig i cykelstolen, Elliott+Kevin+Elvin i lådan och Kelly cyklade), for på picknick hos syrran, vidare till lekparken och lekte och sen cyklade vi hem; barnen i cargon och Kelly cyklade bredvid.
Kelly cyklade totalt 7 km  =) *imponerad!!!*
Hon sa dock efter 3 km: Mamma, det ä inge roligt att röra på sig!!! Jag vill vara lat!!! (haha)

När vi cyklat nästan hela vägen hem, vi hade bara sista backen kvar (1 km), då jag frågade om vi skulle göra samma sak imorron........
Kelly svarade snabbt: Nej mamma! Min rumpa blir så smal, och jag vill verkligen ha min förra rumpa som var lite mjukare!!! (HA HA HA).

Go-ungen =)

Middag; kyckling i grädd/thai-sås, barnen fick gårdagens kokta potatis mosade med smör, och till det serverade vi broccoli + blomkål i bitar och en tzatziki-röra. *goooott*

Sen ville dom ut och cykla igen; och det blev en timme till på cykeln ;-)
Jag lovar; dom somnade direkt dom la huvudet på kudden!! Och dom lär sova gott =)

Lite styrketräning för mej ikväll sen en härlig dusch!

Sitter och beställer fler Kettlebells (12 kg och 16 kg) och fler vikter till min stång, och ett dragrep-handtag + ett roddhantag till mitt multigym, och även en Z curl-stång till bicepsträning.
Jag beställer från www.sportgymbutiken.se
Kul med lite nya grejjer så man får göra nya övningar =)

Näni, nu ska jag testa på en chins med gummiband.....fybubblan ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar