tisdag, juni 09, 2009

Har du gått ner i vikt med hjälp av LCHF?

På Aftonbladet.se har du kunnat följa Annika och Maria - Fettbloggarna, som framgångsrikt har gått ner i vikt med LCHF-metoden under 8 veckor.
Nu är det målgång för tjejerna och Aftonbladet söker dig som också har lyckats med LCHF.

Är du en del av framgångssagan?
Maila namn, ålder och - viktigt! - Före- och Efter-bilder samt en kort beskrivning av din viktnedgångs-resa till pernilla.ericson@aftonbladet.se.
Publicerade resultat belönas med 4 biobiljetter."

Dela med dej av din vikthistoria, så kanske det blir fler som ändrar till LCHF-kost och får känna hur pigga, friska och välmående vi känner oss!

Om inte annat, kan du iallafall dela med dej hos mej här: Andras viktnedgångar!

1 kommentar:

  1. jag måste tacka! för kommentaren i min blogg! den om min viktnedgång, ohch jag tror du kan ha rätt, jag har nog aldrig sett ut så här förut. jo jag har varit smalare, men inte mer tränad. jag är långt ifrån mitt mål, men jag gillar det jag ser/känner nu
    så tack för dina ord, de värmer så mycket mer än u kan ana!!!

    SvaraRadera