fredag, september 07, 2012

Dag 7: -2,3 kg

Äntligen händer det grejjer!
Minus ett halvt kilo från igår, så nu har jag gått ner 2,3 kg på 6 dagar och är inne å tuggar på den 7:e ;-)
Målet var -2 kg/vecka denna vecka, nästa vecka och där nästa vecka.
Denna vecka klarade jag det! *yeeey*

Igår åt jag Lax med romsås  + blomkålsgratäng till lunch och middag. Recept finns i högermarginalen. Det är SÅ GOTT!! 
På kvällen blev det en Kesella 10% med 2 dl nyplockade blåbär som jag fryst ner. Mixade det och åt med sked; Blev som en supergod glass! I sommar fick barnen glass i form av Kesella mixat med frysta hallon; supergott! Det tog slut direkt och dom ville bara ha mer!!


Barnen steg upp 5:50 imorse. Eller...., först buspojkarna (Elvin snart 4 år och Kevin 5 år), som i sin tur väckte Kate (2 år) och Elliott (8 månader snart).... Hon som skulle på skolan idag sov tills väckarn ringde 7:00 så hon lär ju va pigg å glad. Dom som är hemma idag lär inte va det. Och allra minst mamman i huset ;-S

De har åkt på städning av alla deras rum som straff *mohahahaha*



Jag är inne på min 7:e kaffekopp för idag.
Det lär bli en lååååång dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar