tisdag, juli 31, 2012

Superövningar

Jag gillar namnet; Superövningar.
Låter inte det...typ...super !!?? Mer än bra, typ!

Jag har nu lagt om mitt träningsprogram för hösten med nya utmaningar och nya övningar.

Hädanefter blir det mycket superövningar, vilket innebär att jag gör basövningar som involverar större delen av hela kroppen i flertalet av styrkeövningarna.

Jag kommer att köra med upplägget enligt följande fokus-muskelgrupper:
Pass 1: Bröst, Biceps, Axlar, Mage (plankan)
Pass 2: Rumpa, Ben, Mage
Pass 3: Rygg, Triceps, Mage
(Rullande).

Övningarna som kommer att ingå är bla, marklyft, benböj, frontböj, skivstångsrodd, bänkpress, armhävningar, dips, latsdrag/chins/räckhäv, inverterad rodd, frivändning, kettlebell swing, axelpressar, mfl.

Det här blir spännande!

Imorron börjar Round 2: Fitnessfighten Augusti - December 2012 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar