onsdag, juli 25, 2012

Dagens Träningspass; lite annorlunda ;-)

I måndags fick jag till ett till bra träningspass; Crossfit 1 timme och sedan cykling (cargo-cykeln) med 4 av barnen i 1 timme. SKÖNT!

Dagens träningspass ter sig lite mer annorlunda ;-)

Jag och min sambo är ju roliga, direkt det blir en liten lugn stund och vi har inget speciellt att göra så brukar vi ALLTID möblera om!
I helgen möblerade vi tex om sommarstugan (ja, jag vet att vi nyss har flyttat dit och gjort allt klart, men det behövdes flyttas runt lite...hahaha). Sovrummet fick sej en ny möblering och det blev skitbra!

Idag är det gymmet som ska flyttas =)

Från "gamla sovrummet" till "gamla tv-rummet" på nedervåningen.
Nu får vi större rum till gymmet, det ryms en takfläkt och 4 fönster som går att öppna ;-)
I det rummet, som ska bli gymmet, har vi idag en massa leksaker, pyssel-bordgrupp, piano-hörna och tidigare stod även våran gamla tv-soffa och bord här; som vi nu har tagit till sommarstugan. Så rummet, som kanske är på 6*6 meter blev lite för stort för att ha lekrummet i, och bättre för gymmet.
Dit lekrummet flyttar nu är det ca 4*4 meter, så det är ju inte heller så litet....men det blir superbra! Där går det också stänga en dörr när barnen leker vilda lekar (händer ju.,..tidvis....varje dag), och när vi ska pyssla på pysselbordet mm.

Så, idag ska jag lyfta omkring alla vikter ett antal gånger innan det blir klart;
Bara att sätta igång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar