måndag, juli 30, 2012

Vilar mej i form =)

Gymmet blev superduperbra!
stort och rymligt, och nu med en ny "kompis" bland maskinerna; en bänkpress-bänk (köpt på Rusta för 699:-) ! Blev super!

Imorse tänkte jag göra månadens löpning. he he.
Jag joggade tre gånger i april, 1 joggingpass i maj + 1 tävling 5km i maj, joggade en gång i juni och en gång imorse (första i juli)....inte likt mej att skippa joggingen, men så kan det bli ibland =)

När jag tävlade 5 km i maj sprang jag på 29:45
Imorse sprang jag 5 km på 28:57  *yeeeeyyy*
Jag vilar mej i form. Verkar det som =)
1:a kilometern:  på 5:16 neråt, 11,4 km/h i snitt
2:a kilometern: på 6:19 uppåt, 10,6 km/h i snitt
3:e kilometern: på 5:51 neråt, 11,1 km/h i snitt
4:e kilometern: på 6:19 uppåt, 10,1 km/h i snitt
5:e kilometern: på 5:09 neråt, 12,4 km/h i snitt
Gick 1 km efter det. Död. Men jag klådde min tävlingstid/personbästa för i år =D

Jag vilar vidare från löpningen och hoppas på bättre resultat nästa gång.
ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar