måndag, september 21, 2009

Styrketräning + Powerwalk

Oj oj oj så hääärligt!

Kom just hem efter en UNDERBAR powerwalk med syrran, mitt i det mörkaste Norsjö ni kan tänka er ;-)
Först körde vi ett styrkepass på 20 minuter; med ganska tunga vikter för triceps, rygg, biceps och bröst. Vi körde så vi orkade ungefär 5-6 reps / set.
Efter det blev det 40 minuters Powerwalk; och jag säger då det: SÅ JÄVLA SKÖNT!
Lagomt kyligt, mörkt och mysigt ute och alldeles alldeles tyst på samhället. *njuut*

Hela passet:
snittpuls: 116
förbrukat: 333 kcal
Tid: 20 min sty + 40 min powerwalk

Det blev inget ben & rumpa- pass med Gym Glam idag; så jag siktar på att köra det imorron hemma i vardagsrummet!!

Oj, så härligt, nu ska jag dyka in i duschen och svalka mej!

Vad har du tränat idag. och hur kändes det ???
Vad tycker du mest om att träna ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar