tisdag, december 18, 2012

Styrketräning, PW, Lego-tips och snart är det Jul ;-)

 Här har vi Världens Goaste Kille :-)
Nu är minstingen 11 månader; Tänk så fort tiden går, bara springer iväg!!
Och själv blir man inte ett dugg äldre ;-)
hihi

 Den här lilla goplutten har kommit på ett litet hyss...
"Om jag drar i glittret på julgranen kommer "stjärnan" ner...hehe"
Så kul man kan ha ;-)

Idag blev det 75 minuter Träning i hemmagymmet, bara för att jag hade så mycket energi!
PW 10 minuter (backe!), Styrketräning (marklyft, bänkpress, dips, biceps, latsdrag, rygglyft, chins i ringar, axelpressar, plankan mm), Crosstrainer 10 min, Jogg i Backe 10 minuter.
800 kcal, check!

Frukost-Lunch: 3 ägg + smör, multivitamin, Järn, omega-3, D-vitamin. Proteindrink.

När träningen och dagens första måltid är förbi, är det bara att ta tag i städningen här hemma ;-)
Men det är faktiskt KUL att städa när man har ENERGI!
Kroppen känns inte seg, inte trött, inte dimmig/dåsig i huvudet - I LIKE IT!!

Här kommer förresten ett Lego-tips!!
Vi har 5 barn, och 4 av dem älskar att bygga med smålego.
Detta smålego alltså!!
Ligger ju Ö.V.E.R.A.L.L.T!

Jag kom på idén att bygga ett LEGO-bord och det blev SUPERBRA!!!
 Ett gammalt IEA-bord + vanliga dörrfoder runt kanterna + en trä-ram innuti.
I träramen ska allt lego ligga, och på kanterna ryms alla barn att bygga sitt lego,
och faktiskt....Legot stannar på bordet!!
Tummen upp för det! :-)

Oj då, hur hamnade jag här; skulle ju dammsuga och vika tvätt ;-)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar