onsdag, december 19, 2012

Ny Blogg 2013 * Periodisk fasta, Viktminskning, Crossfit....



Nu har jag fått nya bloggen att funka!
Var tvungen att göra en helt ny blogg, men jag har "Länkat fast" den här på Träningsplupp och Partyplupp-sidan.
Gjorde en RECEPT-blogg också, så nu får jag börja flytta över recepten dit,
allt för att det ska bli lättare att hitta!


Ni som vill läsa min nya Crossfitness Lifestyle- blogg,
slänger iväg ett mail till mej:
bea_lindstrom82@yahoo.se
 så får du tillgång till den bloggen!
obs! det är ett _understreck_ mellan bea och lindstrom!!!

Jag kommer att blogga på Träningsplupp också, men kanske inte lika frekvent som jag gjort, och lite mer "ytligt". Den andra bloggen blir mer Träningsfakta, Kostfakta, Viktminskning, Fasta, Formbilder, Tankar, Mental Träning och mycket mycket mer :-)

Släng iväg ett mail redan nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar