tisdag, januari 01, 2013

Hälsopyramiden

God fortsättning på det nya året!

Nu har jag svarat på alla era mail, och jag har bjudit in er alla (som bett om det) till den nya bloggen (Crossfitness Lifestyle 2013), så har ni inte fått någon inbjudan har erat mail inte kommit fram till mig! Kommer ni er inte in, meddela mej! Jag och teknik, vettni ;-) ha ha

Idag blev det årets första Träningspass; 6 km utejogg ~ Hur härligt som helst!

Dessutom har jag prioriterat 2013 enligt hälsopyramiden. Mer om det i andra bloggen ;-)

Mina Mål & Delmål får ni i ett senare inlägg, dagens inlägg blev så långt.
Allt detta hittar ni i Crossfit-bloggen.....
Maila mej om ni vill ha tillgång till den bloggen: bea_lindstrom82@yahoo.se
(bea(understreck)lindstrom82@yahoo.se)

1:a Januari 2013. Taste good =)
Nytt år - Nya möjligheter!
KÖR HÅRT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar