tisdag, juni 05, 2012

Dag 5: Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ensam med barnen hela dagen.
Veckohandlat med barnen.
Storstädat huset med barnens hjälp.
Kevin blev stucken av en geting i afton och svällde upp i halsen.
Sambon kom hem sent från jobbet.
Sambon och Kevin blev tvungna att åka ambulans och övernatta i Skellefteå.
Kvar stannade Kevins övertrötta och oroliga syskon.
Nu sover de äntligen, så jag får passa på att ta mitt träningspass innan energin tar slut!

Stackars lilla Kevin, han var så ledsen då han skulle lämna oss och åka iväg med ambulansen; sprang in igen och gick till sina syskon och gav dem varsin kram och puss och sa "jag älskar dej"! Sprang gråtandes ut ur huset....

****
Uppdatering

 Det blev ingen träning ikväll.
Jag bytte om till träningskläder nu när alla barnen somnat, men jag kunde inte koncentrera mej på annat än Kevin. Såg ingen anledning att träna helt enkelt.
Så kan det bli ibland.
Jag lägger mig i sängen och ringer och höra hur det går med Älskade hjärtat....och försöker somna tidigt så att jag orkar med en fullspäckad dag imorron.
Förhoppningsvis får de komma hem tidigt imorron så vi får kramas  **gohjärtat**

Go natt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar