onsdag, juni 06, 2012

Dag 6: Klar Redovisningsekonom och 3-timmars Träning =)

Idag blev jag färdig Redovisningsekonom!! SÅ JÄVLA SKÖNT!!
På 3 terminer har jag läst de egentliga 4 terminerna och nu är jag klar!!!!
Det har varit mycket slit, många långa timmar med näsan i böckerna och mycket pusslande för att få det att gå ihop med resten av familjen, men nu är jag ÄNTLIGEN KLAR!
Jag är så LYCKLIG!!
*
*
*
Hämtat hem Kevin
Imorse tog jag barnen och körde till Skellefteå för att hämta hem sambon och lille Kevin (som fick två getingstick igår och fick åka in med ambulansen och övernatta på barnavdelningen). Han var bättre idag, och syresättningen såg bra ut, så det blev inte värre än att han svällde upp igår, både på utsidan och på insidan av halsen/svalget. Han hade svårt att andas, men det blev bättre med medicin och adrenalinspruta.
Så nu kan jag andas ut igen  =)
*
*
*
Idag har jag minsann tränat.
Tränat ikapp det jag missade igår, till och med =)

Först 90 minuter Crossfit, program 1 (med löpintervallerna på 11 km/h 30s*30s)
Sen 90 minuter cykling med heeeela familjen in till Norsjö - handla - och sen hem; totalt ca 11 km (och regn).
Guuud så härligt!! Det blir så härlig luft när det regnar och det är faktiskt riktigt mysigt ;-)
Man känner sig som en dränkt katt när man kliver in genom dörren, men då är det extra härligt att lägga sig i ett varmt bad med barnen och bara njuta!!

Totalt: 3 timmar träning
Puls: 117 snitt - 170 max
Förbrukat: 1243 kcal

Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa  ~ något annat än ekonomi ;-)
Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar