måndag, juni 04, 2012

Dag 4: Fitnessfighten JUNI

 Hemmagymmet från Crosstrainern sett.
Löpbandet till höger, TV för långa pass ;-) och mina viktstänger på golvet.
Småpuddingarna på 8, 10, 12 och 16 kg står på stolarna vid balkongdörren :-D
När det är fint väder (ja,...jag hoppas innerligt att det kommer nå sommarväder snart....!??) öppnar jag balkongdörren och kör styrketräning ute.

Sambon jobbar sin sista arbetsvecka för 3 månader framåt, 
så jag och barnen har varit hemma och busat idag.
Jag tänkte jag skulle få till ett gym-pass efter 15-tiden, men det blev utdraget heller....
Efter att jag kört 1,5 timme (av och till - mellan blöjjbyten, matat Elliott, hjälp pojkarna på med ytterkläder, och en massa annat), så fick jag veta att min cargocykel var klar (varit på reparation och fått sig fotbromsar!! yeeey) så då fick jag skjuts in till Norsjö 
och cyklade hem den med pojkarna i "Lådan", totalt 6 km =)
SKÖNT!

Favoritövning just nu: Vinklat roddhandtag
Tränar mestadels Rygg och Triceps
Härlig övning där jag får kontakt med ryggen (vilket jag har svårt att få!) trots att jag lastar på vikter.
Skönt att köra tungt =)
Repen använder jag till triceps precis efter Roddövningen.
Förra Fitnessfight-perioden hade jag rumpa/ben som favvoövning.
Denna månad känns det som att det blir rygg och triceps.

Har nu tränat 4 dagar av 4, och tanken är att jag ska klara 30 av 30 =)
Ingen vila här inte!

Nu blir det en varm dusch och sen in å veckohandla, hem å lägga barnen och sen försöka tagga ner ;-)

Kör hårt alla ni där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar