onsdag, februari 08, 2012

Kettlebell är ingen lek....


Det känns i hela kroppen.
HELA KROPPEN!

Tack vare Måndagens Kettlebell-swing (intervall) går jag nu runt som en stel ostkrok som knappt kan vika ut benet raklångt, eller resa mej upp från pluggar-stolen, eller what ever....

Men som man säger:

DON´T WISH IT WAS EASIER
WISH YOU WERE BETTER!

och..

PAIN IS WEAKNESS
LEAVING THE BODY


Jag får hoppas på det och kämpa vidare; Jag fortsätter som planerat och hoppas på att EN DAG slippa få träningsvärk från Kettlebell-träningen ;-) (om det nu går??)
Ikväll "hoppas" jag att jag ska kunna genomföra någon slags 30-minuters träning......
Finns det förresten någon slags träningsform där man kan stå som en dubbelknut ?

Sa jag förresten att jag har träningsvärk i HELA kroppen ???
;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar