fredag, juni 19, 2009

Tankar om trender - juni 2009

Trendanalytikern Göran Adlén har mer att säga om LCHF-kost i sitt senaste nyhetsbrev.
Till exempel: är LCHF bra för affärerna?

Jag har haft turen att få lyssna på Göran Adlén, på en Företagardag i Lycksele.
Först tänkte jag; Men va faan ??
Sen sa det bara "klick" och jag blev fast!
En sån otroligt duktig föreläsare har jag då aldrig lyssnat på!
Hans sätt att få fram det han vill förmedla är för mej fortfarande en gåta? Hur gör han?
SOm trollbunen satt man, och när föreläsningen var över, så hoppades jag att han skulle fortsätta! Skulle mer än gärna lyssna på han ännu en gång och jag fick tillfälle!

Nu tar han än en gång upp LCHF i sitt nyhetsbrev.
Jag har bloggat om förra gången också (Fett Rätt).
Denna gång är precis lika intressant som förra:


..och han har helt rätt, denna Göran Adlén, HELT RÄTT!
DET HÄR!.... Det här är framtids-trenden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar