torsdag, januari 31, 2008

Nu ännu godare!

Idag har jag förberett en keso-måltid (frukost egentligen, men den brukar inte klara sig ändå till morronen....av nån anledning !! hihi)Så, förmodligen är den till kvällsfikat!

Jag tog meste en hel burk med keso.
Blandade i vaniljfrön. Går nog lika bra utan åxå!
Hällde dit Yoggis yoghurt med bara 4,5g kolh/100gram, som dessutom är SMAKSATT! Och sötningsmedlet kan jag faktiskt leva med ;-)
Idag tog jag en smak med vanilj och björnbär.
Igår tog jag mango och nåt mer som yoghurtsmak.

Och VIPS! Så fick man en jäääättegod måltid!
Jag kan tänka mej att dom som inte tycker om keso, tycker om den såhär!
Smakade som yoghurten, men innehållet blev med mer proteiner, och mer mättnadskänsla. Jag häller på några upptinade bär då jag serverar.

Ni vet ju att jag har gjort en kesofrukost med naturellyoghurt tidigare. Men jag upplever den här bättre, man slipper tillsätta sötningsmedlet och honung för att den ska bli lite godare! Nu sköter som yoghurten om smaken!

Jammi!

Iqwell ska jag köra ett HIIT-pass.
Ska bli spännande att se om jag orkar!

Jag återkommer!!
Hoppas jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar